czwartek, 11 lipca 2013

GorVita- Zdrowa stopa



Dzisiaj przygotowałam jakże pozytywną opinie na temat kremu do stóp- GorVita. O tuż jestem nałogowym biegaczem. Wstaję o 4:30 rano i ruszam poskromić 10 kilometrów :) Jogging to moja pasja, lecz wiążą się z nią także nieprzyjemne doznania. Często borykam się z problemem bąbli, odcisków i różnych tego typu rzeczy... wiadomo, że jogging jest dość obciążający na stopy i trzeba sobie z tym radzić. Na pomoc przybył żel "zdrowa stopa". "Stosowany regularnie zapobiega maceracji naskórka oraz zmianom pomiędzy palcami, jednocześnie nawilżając i uelastyczniając skórę... zmiękczenia zrogowaciałego naskórka przy nadmiernej potliwości stóp, łagodzenia obrzęków stóp, zapobiegawczo jako środek odświeżający i przeciwbakteryjny" - tak przeczytałam. Zgadzam się z opisem, ale również dodałabym, iż łagodzi otarcia, bąble oraz regeneruję skórę. Używam go od niedawna, ale widzę różnicę.
Polecam każdemu, a szczególnie osobom uprawiającym intensywny trening np. jogging, nord walking, szybka jazda na rolkach czy nawet siatkówka i piłka nożna. Nie zamierzam już eksperymentować i poszukiwać czegoś "lepszego", jeśli ten produkt mi pomaga i dobrze mi się z nim współpracuje ;)


POLECAM!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz