środa, 3 lipca 2013

Pierwsza współpraca- recenzja musztardy i majonezów Kętrzyńskich



Witam
Aż 2 miesiące na blogu nie było śladu nowych postów. Miałam problem z komputerem i z internetem, co nie powinno wydawać się dziwne, zważając na panujące wtedy burze w całej Polsce. Teraz będę mieć chwile wolnego, więc postaram się regularnie wyskakiwać na blogu z jakimiś nowinkami :).
Nawiązałam swoja pierwsza współpracę i mam przyjemność testować wiele świetnych produktów, o których oczywiście będę pisać na blogu!  Nie przedłużając dłużej, przechodzę do recenzji:




Majonezy Kętrzyński oraz musztarda Kętrzyńska!







1. Majonez Kętrzyński (stołowy) o smaku czosnkowym- testowałam go z zaciekawieniem, ponieważ zawsze korzystałam ze zwykłego i tradycyjnego majonezu, bez żadnych dodatków. Najczęściej smakowałam go na kanapkach oraz w daniach mięsnych i naprawdę mi zasmakował. Dodając go do kanapek nie dodawałam już ani soli, ani innych przypraw, ponieważ smak był dla mnie satysfakcjonujący sam w sobie.
POLECAM







2. Majonez Kętrzyński (sałatkowy, łagodny)- Tradycyjny i sprawdzony. Nie ma sensu go opisywać, ponieważ idealnie nadaje się zarówno do sałatek jak i do kanapek. Konsystencja, składniki, jak i cena w mojej ocenie są na 5+
POLECAM




3. Musztarda Kętrzyńska Krzepka- Niestety jeśli chodzi o musztardę, to już takiego dobrego zdania nie mam. Po otwarciu słoiczka 1/3 zawartości to lejąca się, nie jednolita konsystencja. Pomijając wygląd, przeszłam do smakowania. Smaku również nie mogę pochwalić. Nie chodzi tu o gusta smakowe... po prostu musztarda ani do grilla, ani jako dodatek do dań, nie jest odpowiednia... jeśli chodzi o smak. To zarówno zdanie moje, jak i moich bliskich. Oczywiście nie piszę, że jest nie do zjedzenia, ale ja drugi raz już jej nie użyję :)
NIE POLECAM





~ ~~~~~~~~~~~~~~~ ~






Pozdrawiam Was i życzę miłego po południa :)
do jutra ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz