czwartek, 2 maja 2013

Brześć- produkty cukiernicze (recenzja)






Witam

Na wstępnie muszę Was przeprosić za moją ponad miesięczna nieobecność... tak to jest. Polacy nigdy nie mają czasu, a zresztą nie tylko oni. Mamy majówkę, więc zabieram się do nadrabiania zaległości :)


Dzisiaj recenzja produktów firmy Brześć.
Brześć- jest firmą rodzinną, produkującą tradycyjne oparte na domowych recepturach wyroby cukiernicze. Miałam okazje się z nią spotkać i zasmakować już nie raz, bo jest ona znana i dostępna w moim regionie.

Pierwsze co zwróciło moją uwagę po otwarciu, to zapach...ahh. Ja wiem ,że to nie możliwe ,ale pachniało jak gdyby te pyszności zostały świeżo wyciągnięte z piekarnika. Głównie do gustu przypadły mi oczywiście ciasteczka owsiane. Co prawda nie pozwoliłam sobie na jakieś wielkie obżarstwo ,ponieważ "dbam o linię" ,ale kilka na pewno mi nie zaszkodziło.
Trzy rodzaje przysmaków jakie dostałam do "testów" zachwyciły mnie swoim smakiem i składem!!! Podziwiam firmy ,którym zależy ma wysokiej jakości produktach... nie liczne ,ale są. Do tego własnie grana zaliczam Brześć. Jestem pewna ,że skorzystam z ich wyrobów i zamówię je na urodziny mojej mamy, której tak bardzo to wszystko posmakowało :)
Podsumowując: Jak najbardziej polecam www.brzesc.pl . Wybierajmy mniejsze zło... zawsze lepszy jest ten słodycz z dobrych składników, od tego z 80% zawartością chemii. Pozdrawiam






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz