piątek, 29 marca 2013

Recenzja- Marion Mgiełka do włosów




Po kilku dniach przygotowań do świat wreszcie znalazłam króciuśka chwilkę na odpoczynek przy blogu. Przygotowałam recenzje Mgiełki do włosów ,narażonych na wysokie temperatury... przy używaniu lokówek, prostnic, a nawet suszarki itp.


Ten kosmetyk zakupiłam kilka miesięcy temu i zobaczyłam na kilku blogach ,że dziewczyny go używają. Pamiętam ,że od kąt go zaczęłam stosować nie byłam zadowolona. Może i ta mgiełka regeneruje włosy, ale kosztem estetyki. Nie wiem czy tylko ja odnoszę takie wrażenie iż po spryskaniu nią mam uczucie ,że włosy są lepkie i tłuste, a o wyglądzie już nie wspomnę... po prostu wygląda to jakby się nie myłko włosów od kilku dni. Ok, myślałam, że może tylko ja mam takie "wrażenie", ale nie. Odstąpiłam go mamie ,która często testuje ze mną kosmetyki i ona tez nie była zadowolona. Więc albo ten kosmetyk jest nie dopracowany albo nie jest właściwy do naszego rodzaju włosów... dość nie trafne tłumaczenie ,ale kto wie.

minusy 
-obciąża włosy
-nadaje im tłusty wygląd
-lepi się

plusy 
- praktyczne opakowanie



Podsumowanie
Mówiąc wprost ,nie polecam tego produktu. Moje włosy są normalne, nie tłuste, nie suche... i działa na nie fatalnie. Nigdy więcej raczej go nie użyje , no chyba że pustej buteleczki :)


A Wy kiedyś ją próbowałyście?












4 komentarze:

  1. Nie zgadzam się, ta mgiełka jest fajna, świetnie pachnie i moim zdaniem nie obciąża włosów, oczywiście jeżeli nałoży się jej odpowiednią ilość :) i dobrze prostuje się po niej włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, tłuste włosy??? Odpada, zdecydowanie nie lubię takiego efektu, a i suszarki i prostownicy często nie używam, a raczej bardzo rzadko, więc był by dla mnie zbędny taki kosmetyk ;)
    Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pierwsze słyszę w sumie o tym produkcie;) noo ale raczej nie wypróbuj już teraz, bo to nie pierwsza negatywna opinia jaką słysze;)

    dziękuje za odwiedziny i zapraszam na koljeny wpis;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do zabawy w Liebster Award :)

    http://littlesummerdress.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń