czwartek, 21 marca 2013

Pierwsza recenzja- Garnier (krem i mleczko)



Garnier skin naturals







Kremy używam już od świąt i śmiało mogę powiedzieć ,że będę używać dłużej. Dlaczego? :

  • Błyskawicznie się wchłaniają
  • Bardzo dobrze nawilżają skórę
  • Nie podrażniają 
  • Dają uczucie świeżości




Kremu do rąk (intensywna pielęgnacja)- używam codziennie. Ma działanie natychmiastowe, o czym nie napisali na etykiecie, a jest bardzo zauważalne. Ma bardzo przyjemny zapach i konsystencję. Zdecydowanie POLECAM

Mleczko (intensywna pielęgnacja) - używam rzadziej ,ponieważ nigdy nie mam czasu nawilżać więcej części ciała niż ręce ...ale co mogę o nim powiedzieć więcej- jest bardzo wydajne , szybko się wchłania, nie pozostawia tłustych śladów, pozostawia na skórze "gładki dotyk" i zachęca mydlanym zapachem :) . Ten produkt jest również godny polecenia, jednakże krem bardziej podpadł pod moje gusta :)

Nie jestem pewna ,czy te produkty można kupić oddzielnie, ponieważ ja je dostałam jako zestaw (w jednym opakowaniu)... Tak czy inaczej , oba produkty na pewno się przydadzą ,szczególnie dla tego, że lato idzie ...będziemy odsłaniać to i owo :)


Pozdrawiam i mam nadzieję ,ze pierwsza recenzja się podoba :)

7 komentarzy:

  1. miałam ten krem, sprawdził się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny i komplementy dotyczące bloga :) Życzę dużo sukcesów i obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niko, radzę Ci nie wzorować się na nikim, tylko robić wszystko po swojemu ;) Tylko w ten sposób osiągniesz swój cel, nie zatracając siebie, pamiętaj o tym :)
    Co do rad, to masz fajny, przejrzysty szablon, zdjęcia też bardzo dobre. Zwróć tylko uwagę na tekst, wkradło Ci się kilka błędów ortograficznych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak piszą dziewczyny - wzoruj się na sobie - to najlepsza droga do sukcesu :)
    Według mnie początki bardzo dobre :)

    A ja może najlepszym wzorem nie jestem - bloga prowadzę dopiero 3 miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejo ;) Widzę że podobne komentarze jak i u mnie zamieściłaś na innych blogach - i to pierwsze i jedno z najgorszych, co mogłaś zrobić, uwierz - zawsze lepiej napisać od siebie kilka słów, które będą szczere niż spamować - blogerki tego nie lubią ;) Poza tym nie wzoruj się na nikim, stwórz bloga takiego, jakiego sama chętnie byś odwiedzała ;))

    Trzymam kciuki i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miły komentarz, ale widzę że podobne pojawiły się również na innych blogach i tu popełniłaś właśnie swój pierwszy błąd, staraj się by go więcej nie popełniać.
    Jeśli zaobserwujesz u mnie to z wielka przyjemnością się odwdzięczę.
    Życzę Ci wielu sukcesów w blogowaniu i jak największej liczby wiernych fanów:)

    Ciekawy post, ja bardzo lubię ten krem do rąk jeszcze się na nim nie zawiodłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram powyższe komentarze. Takie teksty, jak Twój, traktowane są n blogach jako spam.

    Oczywiście możesz się wzorować na innych, byleby nie podlegało to pod plagiat, bo tego Ci blogerki nie wybaczą...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń